ibn-griet.reismee.nl

adelaide

raar maar waar op 13 november brengen ze de kerstman al binnen in adelaide. dit doen ze hier met een gigantsiche staat waar heel de stad voor stilgelegd wordt.de stoet zelf heeft ongeveer 2u geduurd en er waren rond de 80 praalwagens en tussen deze liepen ook nog meer 100 clowns ed . de fanfares en de schotse doedelzakken luisterden de stoet op.dit was gewoon schitterend om te zien. de gezinnen met kinderen zaten al anderhalf uur voor de start op de straat te splelen en te tekenen. de ouders hadden zich op de stoep geinstalleerd met dekentjes en drinken hapjes ed. dit was echt een gezellige stoet. en niet zoals bij ons wanner de stoet langskomt heen en weer geloop,nee hier bleef iedereen zitten of staan waar hij stond.

na de middag was er in de stad ook nog een 4 sterren paarden cross(military).hier doen ze zo een cross in het midden van het grote stadpark een echt chique lokatie. en iik (ibn) kon me ook amuseren want niet elk paard luisterde even goed,en niet elke ruiter bleef op zijn paardje zitten.

dus een leuke dag gehad

wij

frodo

Ik vind het niet zo raar dat de Kerstman op 13 november in Adelaide is. De man moet immers op 25 december bij ons zijn. En als jullie er al 6 weken over doen, dan hij met zijn oude koets ...
Hij zal het daar wel warm gehad hebben met zijn muts.
Frodo lives.

bart, wendy en kids

Zeg Frodo bij ons (Dessel) komt morgen de sint ook aan. Zet daar ne goeie fries voor en dan lukt dat wel zulle om op tijd te zen. Alleen de pieten moeten oppassen met hun verf (regen, regen en nog eens regen). Griet en Ibn het zijn weeral schoon fotoos die jullie hier neer gezet hebben. Geniet er nog van daar hé.
Groetjes uit Retie

jenny

Hallo Ibn & Griet
Wat zijn dat weer hele mooie fotos.
Ik denk dat jullie daar een hele belevenis op doen .
Vele groetjes Jenny & co