ibn-griet.reismee.nl

jetlag wegspoelen

om direct goed te beginnen hadden we besloten om te gaan raften op de Tully river.

het weer was echt perfect (26graden). het leuke aan deze rivier is dat water dat ze loslaten warm is. het is namelijk water uit een bekken voor een hydroelectriciteitscentrale.

dus we hebben ook heel wat gezwommen.

een ideaal begin om ons verlof te starten

Ian

Nie te hevig beginnen hé. Ge moet nogwa energie overhouden voor de rest vant verlof hé. Ma geillie kunt eillie dan tog amesere zo te hore :).

Marina & Jef

Terwijl da geillie eillie ant amesere zeit, ligge hie drei honne onderde voet oan de deur. Dus de Fellow vuult zen eige al thuis. en it zen eige en ongeluk.

frodo

Awel, da valt precies goed mee ginder. Mag ik er wel even op wijzen dat we in Mol een kerncentrale hebben en dat het warme water daar ook gelost wordt in een rivier. Tis maar dat ge de volgende keer niet zover moet gaan. Voorts zou ik graag weten, in welke taal de eerste reactie op je artikel geschreven is. ;-) Het lijkt me verwand aan het Nederlands. Ik zet in op het "Fries" of "Balens" en wil "en passant" nog even de groeten doen aan "Marina en Jef" en "Ian", maar ook aan de "Fellow" die precies in een pension ge-arriveerd is. Maw : "gullie hed nikske om elle zurgen euver te moaken".
Aussies, take care !!
Frodo en hobbita ana, luka en mila

frodo

zie mijn vorige reactie
ps : heb bij vertrekdag nog een sms-je gestuurd, hopelijk hebt ge die ook aangekregen

take care Aussies

geert roefs

Had ik da geweten dan had ik mijne rugzak nog wel eens boven kunnen halen !!!!!
Maarja ik ben net terug van Beijing en shanghai ook nie slecht zalle :-)
Geniet er maar van want het gaat sneller voorbij dan dat ge vermoe.........................

grtjs Geert

frodo en frida

Amaai dat ziet er schoon uit
Het vakantiegevoel komt tot in België.

Slukes
Frodo en Frida